testagram flash sale februari 2019

Igår släppte Testagram sin andra Flash Sale Box för 169 kr inkl. frakt. Värdet på de 18 produkterna i fullstorlek är över 340 kr, och boxen skickas senast vecka 9.

Flash Sale Box består av en mix av produkter från höst- och vinterboxarna, och är alltså en limiterad box utanför den ordinarie prenumerationen. Perfekt att komplettera med själv eller för att ge bort till någon som är nyfiken på prenumerationsboxar.

Läs mer om Testagram eller beställ denna specialbox innan den tar slut!

Följ:

gymgrossisten box

I slutet av förra året släppte Gymgrossisten sin första box kallad The Box. Det var en välkommen nyhet då träningsboxarna inte har haft det så lätt och omdömena från kunderna blev väldigt positiva. The Low Carb Box, Nutribox, The Protein Box och Trainingbox är några av de träningsboxar som tyvärr fått läggas ner. Eftersom Gymgrossisten redan har ett stort kundunderlag och dessutom har kontakterna med leverantörerna tror jag starkt på denna satsning.

The Box erbjuder inte någon prenumerationsmodell i dagsläget utan man får skynda sig att köpa när boxen släpps. I förmiddags släpptes The Box No 2. Du betalar 299 kr och får noga utvalda produkter till ett värde av minst 600 kr.

Läs mer om The Box eller beställ direkt!

Följ:

fredagsboxen

Det är fredag och det kanske får dig på extra gott humör efter en hektisk jobb- eller vabb-vecka? Igår kom Fredagsboxen mycket lägligt. Antingen festar du till det ikväll framför TV:n eller så väntar du till Melodifestivalen imorgon kväll.

 

Så här ser boxen ut precis när den öppnats.

 

Ett spännande ögonblick precis innan innehållet blottas. 🙂

 

Här är alla produkterna i februariboxen!

 

Temat i månadens box är Take Away.

 

Följande produkter finns i Fredagsboxen februari 2019:

Smakis Smoothies

Lavazza Qualita Rossa

Norr 09 – Raspberry/Lemon

Tony’s Chocolonely

Zeroh! Orange & Golden Berry

Hummussnacks Falafelkryddad

Orangina Blodapelsin

Nogger Bites

Nöt-créme, 3 st

Superfruits Foods Coconut Chip

Bel Nordics Round Box Mix

Kullamust Äpple

Kavli Mjuk Raket

Totalt har produkterna ett värde på 300 kr!

 

I broschyren som medföljer kan du läsa mer om produkterna och du hittar även ett recept på Wrap med krämig kalkon- och äppelsallad.

 

Vilka är dina favoritprodukter i Fredagsboxen? Recensera här! Min absoluta favoritprodukt är kokoschipsen. De är gudomliga. 🙂

 

Läs mer om fredagsboxen eller boka en prenumeration direkt!

Följ:

glossybox februari 2019 its all about love

Idag är det Alla hjärtans dag vilket gör det mycket lägligt att spana in Glossybox som den här månaden har temat It’s all about you. Fem fina produkter samsas i denna februaribox.

 

Det första som syns när ytterkartongen öppnats är klubbmagasinet GlossyMag.

 

Sedan syns den vita boxen med svart och rödrosa print.

 

Glossybox informerar om att boxen blivit något mindre storleksmässigt så att den får plats i fler brevlådor. Det gör att du slipper hämta ut boxen.

 

 

Efter att locket öppnats syns produkterna.

 

Det är smidigt med detta produktinfokort.

 

Följande produkter finns i februariboxen från Glossybox:

Skinchemists Rose Quartz Youth Defence Lip Plump

Laritzy Cosmetics Dew pot “Glory”

Maskeraide All Nighter Hydrating Sheet Mask

Decleor Hydra Floral Ultra-Moisturising & Plumping Mask

Clinique High Impact Macara

Detta är en extra trevlig box från Glossybox och jag uppskattar enormt att den innehåller hela två fuktmasker i dessa torra vintertider. Svart mascara är aldrig fel och behövs alltid. Fina, vårdade läppar och glow är också två vinnarkoncept.

 

Blev du nyfiken på Glossybox?

Läs mer om Glossybox eller beställ direkt!

Följ:

glossybox benefit

Glossybox släpper i slutet av februari 2019 en limiterad box i samarbete med Benefit – GLOSSYBOX x Benefit Limited Edition Box. Benefit är ett makeupmärke från Kalifornien som inspireras av solskenet. Värdet på innehållet är över 1100 kr och det är en enstaka box utanför den ordinarie prenumerationen.

Eftersom boxen snabbt kan bli slutsåld erbjuder Glossybox alla sina prenumeranter förtur på 24 h. Så om du inte redan är medlem kan det vara läge att bli det nu.

ERBJUDANDE! Om du börjar prenumerera senast den 17 februari 2019 och anger koden GALENTINES får du två extra skönhetsprodukter på köpet. En löpande prenumeration kostar endast 159 kr per månad.

Läs mer om Glossybox eller börja prenumerera direkt!

Följ:

simple feast för hela familjen

Snart lanserar Simple Feast en ny matkasse/matbox som är anpassad för hela familjen inklusive barn. Precis som originalboxen är allt ekologiskt och växtbaserat, men med fler klassiska och välkända smaker.

Läs mer om Simple Feast

Följ:

Jag har tidigare presenterat de fyra andra medlemmarna i juryn som ska vara delaktiga med att ta fram Årets box 2018; Amelie Lidén, Joel Paavonen, Katrin Lundgren och Patrik Müller. Läs om dem här.

Jag heter Käthe Nilsson och grundade Hittabox år 2015. Det har varit otroligt spännande att se utvecklingen av prenumerationsboxarna, för det har onekligen hänt en hel del. Massor av nya boxar har startat, en del har lagt ner och boxarna har förbättrats, förfinats och förnyats under dessa år.

Det är tredje gången årets box utses och tanken med utmärkelsen är att lyfta fram de bästa boxarna. Snart startar omröstningen och då är det dags för er alla att rösta. När ni har röstat fram vinnarna i respektive kategori är det dags för juryn att med detta resultat som underlag ta fram Årets box 2018. Må bästa box vinna! 🙂

Följ:

På torsdag är det så äntligen dags för Alla hjärtans dag! Smakbox februaribox är perfekt som kärleksgåva och till och med torsdag kan du beställa 1, 2 eller 3 boxar (enstaka box eller tidsbegränsad prenumeration) med 20% rabatt. Om du anger koden ALLAHJARTAN blir rabatten din. Ordinarie pris är 199 kr per box.

Februariboxen innehåller minst 16 produkter och är värd ca 400 kr. Det blir en fest av smaker, med allt ifrån härliga smakhöjare, till frasigt knäcke och mustig tomatsås.

Läs mer om Smakbox och beställ här!

Följ:

Amelie Lidén jury årets box

Den fjärde jurymedlemmen är Amelie Lidén som är VD och inkubatoransvarig på E-commerce Park of Sweden. Hon arbetar dagligen med företag och start-ups som vill ha ett bollplank inom olika områden, framförallt inom affärsutveckling. Genom arbetet har hon klar en bild av företagarens utmaningar samt trenderna på marknaden. Hon vill alltid lära sig mer om vad som händer inom företagsvärlden och just nu går mycket av fokuset åt till strategier i sociala medier och varumärkesbyggnad.

– Det finns otroligt många fördelar med prenumerationer både för slutkund och företag. Därför tror jag det kommer att fortsätta växa, säger Amelie Lidén på E-commerce Park of Sweden.

Följ:

joel paavonen

Den tredje personen i årets jury, inför Årets box 2018, är Joel Paavonen från Resultatreklam AB. Han har lång erfarenhet av marknadsföring som kreatör, producent, köpare och säljare av kreativa tjänster. Han arbetar med e-handelslogistik och stödtjänster till grafisk industri.

Ofta ses prenumerationsboxar som en tjänst till konsumenterna, men i många fall är de också en marknadsföringskanal för företag som vill nå ut med sina produkter på ett nytt och innovativt sätt.

– Ju mer e-handeln och konsumtionsmönster förändras och mognar, desto mer kommer vi få se marknadsföringskoncept där företag behöver nå ny publik via etablerade kanaler. Boxar är en relativt oexploaterad marknadsföringskanal, därför är de också så spännande, menar Joel Paavonen från Resultatreklam.

Följ:

glossybox its all about love

Nu kan vi avslöja två av produkterna som kommer att finnas i februariboxen It’s all about love från Glossybox; Laritzy Cosmetics highlighter Dew Pot i nyansen Glory och Laritzy Cosmetics highlighter Dew Pot.

Värdet på boxen är över 650 kr men du betalar endast 159 kr per box vid löpande prenumeration, och får då dessutom förtur till alla limiterade boxar.

Läs mer om Glossybox eller beställ här!

Följ:

Det är dags att presentera den andra personen i årets jury inför Årets box 2018. Katrin Lundgren är e-handelsspecialist och entreprenör, och har jobbat inom e-handel på olika sätt sedan 2001. Först med egna butiker och numer som VD för Kodmyran AB. Kodmyran Commerce är en e-handelsplattform & e-handelslösning.

Den svenska prenumerationsboxen Testagram lanserades 2013, men det fanns faktiskt tidigare alternativ än så. Katrin Lundgren började med e-handel år 2002 och drev då djurbutiken SweCat. Vid den tidpunkten fanns det i stort sett inga prenumerationstjänster på webben, men redan år 2004 startade Katrin en prenumerationstjänst med kattleksaker som fick 100 prenumeranter.

– Jag vet inte om vi var marknadens första box, men jag skulle nästan tro det. Mycket har hänt sedan den tiden, boxarna har utvecklats och finns nu i alla möjliga varianter. Jag vet att mitt koncept månadens kattleksak numer fått efterföljare som till exempel Kattbox och Kattpost. Det är roligt att se – marknaden har mognat betydligt de senaste åren, säger Katrin Lundgren från Kodmyran.

Följ: